Strona główna -

Ogłoszenia - Oferty pracy - Dam pracę

20 września 2018 godz. 11:57
Runtime Services GmbH jest częścią jednej z największych Agencji Pracy w Niemczech. Do stałej współpracy poszukujemy spawaczy MAG i TIG oraz Lakierników samochodowych z możliwością podjęcia pracy przy granicy z Polską (Drezno), jak na południu Niemiec (Oberstaufen). Stanowisko: Spawacz MAG (Drezno/Oberstaufen/Bautzen) Spawacz TIG (Drezno/Bautzen) Lakiernik samochodowy (Bautzen) Wymagania: Wykształcenie w kierunku wykonywanego zawodu lub pokrewne, Ważne certyfikaty spawacza, Prawo jazdy + własny, Znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację w miejscu pracy, Doświadczenie w zawodzie Spawacza/Lakiernika, Znajomość rysunku technicznego. Zadania Spawacza: Spawanie oraz wstępny montaż szaf sterowniczych według rysunku, Szlifowanie pospawanych części, Spawanie cienkich blach do 3mm, Spawanie grubszych blach do 30mm. Zadania Lakiernika: Przygotowanie powierzchni do lakierowania i wszelkie inne czynności z tym związane, Lakierowanie dużych powierzchni (naczepy). Oferujemy: Niemiecką umowę o pracę na czas nieokreślony, 11,83 €/h brutto + 4€ netto diety do każdej przepracowanej godziny (stawka i dieta dotyczy pracy na południu Niemiec), 10,95 €/h brutto + 2,50€ netto diety do każdej przepracowanej godziny (stawka i dieta dotyczy pracy w okolicach Drezna), Pomoc w znalezieniu zakwaterowania.

20 września 2018 godz. 10:38
Szukasz pracy jako murarz? Dobrze trafiłeś! Aktualne poszukujemy pracowników do naszych projektów realizowanych za granicą i w Polsce. Oferujemy: - atrakcyjne stawki, - umowę zlecenie lub pracę na działalności, - pieniądze na czas, - pomagamy w organizacji noclegów, - pomoc konsultanta po przyjeździe na miejsce pracy, - atrakcyjne premie za polecanie fachowców (Zainteresowany? Zadzwoń, dowiesz się więcej). Opis stanowiska: -murowanie pustakami, cegłą, klinkierem, -murowanie zarówno zewnątrz jak i wewnątrz, -fugowanie cegły, klinkieru. Wymagania: - doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, - znajomość angielskiego lub niemieckiego, - prawo jazdy i własny samochód. Uwaga! Aby móc z nami pracować, musisz posiadać własną działalność gospodarczą. Zapewniamy jednak, że zajmiemy się wszystkimi formalnościami i „poprowadzimy” Ciebie za rękę. Posiadanie własnej firmy to przede wszystkim korzyści finansowe wynikające z możliwości odliczenia zakupów (paliwa, biletów, środków czystości, etc.) od podatku. Z nami tylko zyskasz! Podwykonawco pamiętaj! Buduj razem firmą budowlaną Vitruvion, która posiada własny kapitał i zabezpieczenia majątkowe. Oznacza to, że otrzymasz swoje wynagrodzenie w terminie - niezależnie od tego, kiedy inwestor wypłaci nam transze. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Administratorem danych jest Vitruvion Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Łokietka 30 w Mysłakowicach (58-533). Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziały w rekrutacji. Nie czekaj i zadzwoń!

20 września 2018 godz. 09:30

19 września 2018 godz. 14:37

19 września 2018 godz. 14:36

19 września 2018 godz. 09:26

19 września 2018 godz. 09:05

19 września 2018 godz. 08:36

19 września 2018 godz. 08:12

18 września 2018 godz. 22:13

18 września 2018 godz. 18:37

18 września 2018 godz. 16:54

18 września 2018 godz. 15:54

18 września 2018 godz. 14:38

18 września 2018 godz. 14:37

18 września 2018 godz. 12:10

18 września 2018 godz. 11:55

17 września 2018 godz. 22:34

17 września 2018 godz. 22:11

17 września 2018 godz. 20:33

17 września 2018 godz. 14:48
Poszukujemy pracowników na produkcję w okolicach Środy Śląskiej. Darmowy przejazd na trasie z/do pracy. OPIS STANOWISKA PRACY: • Miejsce pracy: okolice Środy Śląskiej • Praca w systemie 3-zmianowym od poniedziałku do piątku • Kontrola wzrokowa WYMAGANIA: • Wysoka motywacja do pracy • Dokładność, sumienność • Doświadczenie w pracy na produkcji będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: • Wynagrodzenie podstawowe 2220 brutto + wysokie premie ( do 1000 zł brutto) + premia absencyjna • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową • Istnieje możliwość zatrudnienia przez firmę Klienta • Bezpłatny dojazd KONTAKT: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego cv na adres rekrutacja@herster.pl Prosimy o załączenie klauzuli: Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji niniejszej rekrutacji i wynikającego z niej zatrudnienia. Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.pl W PRZYPADKU CHĘCI WYRAŻENIA ZGODY NA UDZIAŁ W PRZYSZŁYCH REKRUTACJACH PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji przyszłych rekrutacji i wynikającego z nich zatrudnienia (w tym bycia informowanym o ofertach pracy). Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.pl

17 września 2018 godz. 12:56

17 września 2018 godz. 11:41
PANEK S.A. - Sieć Wypożyczalni Samochodów Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko jak i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych i dostawczych na terenie naszego kraju. Poszukujemy kandydatów ambitnych, zmotywowanych na sukces i rozwój zawodowy, miłośników motoryzacji, ludzi nie bojących się pracy i kontaktów z ludźmi. Kierowca kat.b/Przedstawiciel w wypożyczalni samochodów Miejsce pracy: Lubin Obowiązki: Wynajem samochodów na terenie Lubina i okolicznych miejscowości Dbanie o stan techniczny (zaprowadzanie aut do serwisów, sprzątanie samochodów, tankowanie). Relokacja pojazdów między oddziałami. Praca polega na oczekiwaniu na zlecenia, które jest podawane telefonicznie. Wymagania: Wysoka dyspozycyjność Punktualność Uczciwość Odpowiedzialność Znajomość topografii Lubina i okolic. Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów Zamiłowanie do motoryzacji. Oferujemy: Pracę na umowę zlecenie. Wynagrodzenie od około 2500zł brutto do około 3500zł brutto. Pracę w młodym zespole w największej sieci wypożyczalni samochodów w kraju. Miłą atmosferę. Praca na nowoczesnej flocie samochodów. Telefon służbowy oraz wszelkie inne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracy. Dostosowanie pracy do zajęć na uczelni/szkole. Ważne: Kontaktujemy się tylko z osobami które posiadają status studenta - zaocznego, bądź prowadzenie własnej działalności lub możliwość jej założenia. CV proszę przesyłać tylko poprzez OLX (prosimy nie przynosić osobiście CV).

17 września 2018 godz. 10:16

17 września 2018 godz. 09:37
CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym. W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: Referent ds. towarowania / Alokator Miejsce pracy: Polkowice Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - utrzymanie optymalnego poziomu zatowarowania powierzonych salonów w obuwie oraz inne towary handlowe, - przygotowywanie oraz zabezpieczanie towaru dla nowo otwieranych sklepów, - dokonywanie przesunięć międzymagazynowch, - opracowywanie dokumenty przecen, - kontrolę i analizę poziomu zatowarowania sklepów, - tworzenie zestawienia sprzedaży. Szukamy osób, które: - mają wykształcenie wyższe, - posiadają zdolności analityczne, - bardzo dobrze znają pakiet MS Office, w szczególności Excel, - swobodnie komunikują się w języku angielskim lub innym języku obcym, - są sumienne i dokładne. Oferujemy: - pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, - bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz programu sportowego Multisport/OK System, - możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych, - dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl. Jako firma odpowiedzialna społecznie jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv na adres mailowy: magdalena.zajac@ccc.eu wpisując w temacie wiadomości "Referent ds. towarowania" Administratorem Twoich danych osobowych jest CCC.eu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Polkowicach, ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice; tel. 076/84 58 500; rodo@ccc.eu Jakie informacje są przetwarzane: imię, nazwisko, adres, numer telefonu , adres poczty elektronicznej, wykształcenie i przebieg Twojego zatrudnienia. Twoje informacje zostaną udostępnione wewnętrznie, w tym członkom działu kadr i zespołu rekrutacji. Twoje dane będą przetwarzane w przyszłych procesach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych w dowolnym momencie. Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe (cv) przez okres 12 miesięcy liczny od daty złożenia cv. Masz prawo: - dostępu do swoich danych: - żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (jeżeli są nieprawdziwe lub nieaktualne); - wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania; - oraz uzyskania kopii danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jeśli ich nie podasz nie będziemy mogli rozpatrywać Twojej aplikacji w procesach rekrutacji. Twoje dane nie podlegają profilowaniu. Przetwarzamy Twoje dane osobowe wyłącznie zgodnie z niniejszą informacją oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych. Jeśli jednak chcesz zgłosić skargę dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych lub jesteś niezadowolony ze sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane, masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, którym jest Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Tel. +48 (22) 531 03 00.

17 września 2018 godz. 08:53
SPECJALISTA DS. UMÓW PRACA OD ZARAZ Wymagania niezbędne •wykształcenie wyższe kierunek prawo lub administracja, •doświadczenie w sporządzaniu i analizowaniu umów, •znajomość obowiązujących przepisów prawnych (prawo cywilne, kodeks spółek handlowych, prawo zamówień publicznych), •znajomość obsługi komputera (Excel, Word), •prawo jazdy kat. B, •sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, •zdolności negocjacyjne, komunikatywność, samodzielność. Zakres obowiązków •przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie treści umów zawieranych z kontrahentami, dostawcami i innych, •zabezpieczenie umów od strony formalno-prawnej, •analiza postanowień SIWZ przed zawarciem umowy, •nadzór nad trwającymi umowami oraz bieżąca weryfikacja zgodności zapisów umów z warunkami zawieranych kontraktów, •bieżące prowadzenie rejestrów oraz korespondencji dotyczącej zawieranych umów. Mile widziana osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Dokumenty aplikacyjne (CV wraz z listem motywacyjnym) wraz z nazwą stanowiska w temacie proszę przesyłać za pośrednictwem portalu, pocztą na adres siedziby spółki lub złożyć osobiście w siedzibie spółki. Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez NIRO sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ścinawskiej 37, 59-300 Lubin, moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej w celu i zakresie niezbędnym do uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacji” Informujemy, że administratorem danych osobowych jest NIRO sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 37. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku podania przez Pana/Panią dodatkowych danych osobowych jest to jednoznaczne z wyrażeniem przez Pana/ Panią zgody na przetwarzanie dodatkowych danych. Otrzymane dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu realizacji obecnie prowadzonego procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Złożone dokumenty po zakończonym procesie rekrutacji zostaną usunięte zgodnie z ustalonymi procedurami. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

17 września 2018 godz. 08:02
Kim jesteśmy? Firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, prowadzącą usługi w dziedzinie budownictwa inżynieryjnego i przemysłowego poszukujemy do naszego zespołu: KIEROWNIKA ROBÓT *nie wymagamy uprawnień budowlanych Jakie zadania na Ciebie czekają? • Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac z zakresu izolacji termicznej na obiektach przemysłowych • Ścisła współpraca z Majstrem oraz z brygadami Czego oczekujemy od Ciebie? • Wykształcenia wyższego budowlanego • Swobodnego porozumiewania się w języku niemieckim • Prowadzenia dokumentacji • Koordynacji robót zgodnie z harmonogramem oraz nadzór nad poprawnością wykonywanych prac Co My możemy zaoferować? • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Wynagrodzenie od 10 tys. zł netto • Zorganizowane i opłacone mieszkania łącznie z mediami- pokoje jednoosobowe • Do dyspozycji auto służbowe, niezbędne narzędzia do pracy • Dojazd do pracy, przejazdy z kontraktu w dwie strony oraz na święta • ZUS opłacony od realnych zarobków • Wynagrodzenie wypłacane w euro do 10-tego każdego miesiąca Kontakt Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prześlij nam swoje CV na adres: anna.rydzewska@top-manager.pl lub zadzwoń - 518-215-122 (Ania) Możesz też wysłać SMS o treści KIEROWNIK Z J. NIEMIECKIM – oddzwonimy! Numer wpisu do rejestru: 13471

16 września 2018 godz. 23:05

16 września 2018 godz. 21:51
Kim jesteśmy? Firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, prowadzącą usługi w dziedzinie budownictwa inżynieryjnego i przemysłowego poszukujemy do naszego zespołu: KIEROWNIKA ROBÓT Z J. ANGIELSKIM *nie wymagamy uprawnień budowlanych Jakie zadania na Ciebie czekają? • Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac zbrojarskich • Ścisła współpraca z Majstrem oraz z brygadami Czego oczekujemy od Ciebie? • Wykształcenia wyższego budowlanego • Swobodnego porozumiewania się w języku angielskim • Prowadzenia dokumentacji budowy • Koordynacji robót zgodnie z harmonogramem oraz nadzór nad poprawnością wykonywanych prac Co My możemy zaoferować? • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Wynagrodzenie od 10 tys. zł netto • Zorganizowane i opłacone mieszkania łącznie z mediami- pokoje jednoosobowe • Do dyspozycji auto służbowe, niezbędne narzędzia do pracy • Dojazd do pracy, przejazdy z kontraktu w dwie strony oraz na święta • ZUS opłacony od realnych zarobków • Wynagrodzenie wypłacane w euro do 10-tego każdego miesiąca Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prześlij nam swoje CV na adres: anna.rydzewska@top-manager.pl lub zadzwoń - 518-215-122 (Ania) Możesz też wysłać SMS o treści KIEROWNIK Z J. ANGIELSKIM – oddzwonimy! Numer wpisu do rejestru: 13471

15 września 2018 godz. 10:20

15 września 2018 godz. 00:39

14 września 2018 godz. 17:49

14 września 2018 godz. 17:11

14 września 2018 godz. 14:27
Polska firma budowlana o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim, która realizuje kompleksowo inwestycje na terenie Polski i Belgii poszukuje podwykonawców. Celem naszej firmy jest zagwarantowanie bezpieczeństwa oraz najwyższej jakości poprzez wykwalifikowaną kadrę budowlaną. Pracownicy budowlani stanowią trzon rozwoju naszego przedsiębiorstwa budowlanego. Oferujemy: • legalną pracę, • regularne opłaty faktur, • atrakcyjną stawkę godzinową lub m2, • możliwość zakwaterowania, • możliwość awansu w strukturach firmy, • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie budowlanej, • pomoc w założeniu działalności gospodarczej, • pomoc w zdobyciu A1, • pomoc profesjonalnego konsultanta po przyjeździe na miejsce pracy, • współpracę z profesjonalnym biurem rachunkowym, które zajmie się dla Państwa finansami firmy, • premie za polecanie fachowców. Opis stanowiska: • malowanie elewacji i ścian domków jednorodzinnych, • malowanie kontenerów, • planowanie i przygotowanie pracy, • korzystanie z aktualnych trendów i technik malowania. Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku, • umiejętność pracy w zespole, • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (mile widziana), • prowadzenie lub gotowość do założenia działalności gospodarczej. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Administratorem danych jest Vitruvion Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Łokietka 30 w Mysłakowicach (58-533). Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziały w rekrutacji.

14 września 2018 godz. 14:26
Agencja Badawczo-Marketingowa Fast Solutions, należąca do Grupa WW sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie - w związku z rozwojem i realizacją nowych projektów badawczych - poszukuje osób zainteresowanych podjęciem dodatkowej pracy jako Tajemniczy Klient Zadaniem Tajemniczego Klienta jest wizytacja rozmaitych placówek handlowo-usługowych, np.: restauracji, banków, salonów, sklepów, itd. Wcielając się w rolę potencjalnego klienta, tajny audytor - w sposób niejawny - obserwuje otoczenie i ocenia jakość obsługi w odwiedzanej placówce. Przed kandydatami nie stawiamy żadnych formalnych wymogów kwalifikacyjnych odnoszących się do wykształcenia lub doświadczenia zawodowego. Najważniejsze jest dla nas zaangażowanie i rzetelność audytora. Poszukujemy osób pełnoletnich, którym obsługa komputera, korzystanie z Internetu oraz urządzeń mobilnych nie sprawia żadnego problemu. Jeżeli jesteś dobrym obserwatorem, potrafisz spontanicznie zainscenizować sytuację wskazaną w scenariuszu wizyty i lubisz dzielić się swoimi opiniami - dołącz do nas i zarejestruj się w naszej bazie Tajemniczych Klientów. Po zarejestrowaniu się, co jakiś czas, w zależności od dostępności badań, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy Cię do zwizytowania danej placówki. Otrzymasz od nas stosowne materiały i zostaniesz poproszony o wyrażenie opinii. Zarejestrowanie się w bazie nie jest równoznaczne z otrzymaniem zlecenia. Pamiętaj! Współpraca z nami ma charakter dorywczy! Nie gwarantujemy stałego wynagrodzenia, a jedynie możliwość uzyskania dodatkowych środków finansowych. Jeżeli uważasz, że ta praca jest dla Ciebie, zgłoś się do nas poprzez wypełnienie formularza rekrutacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej http://praca-fastsolutions.pl/oferty-pracy/audytor-tajemniczy-klient/ Osoby do współpracy przy określonych projektach dobierane są na podstawie profilu spełniającego kryteria danego badania.

14 września 2018 godz. 14:26
Polska firma budowlana o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim, która realizuje kompleksowo inwestycje na terenie Polski i Belgii poszukuje podwykonawców i pracowników. Celem naszej firmy jest zagwarantowanie bezpieczeństwa oraz najwyższej jakości poprzez wykwalifikowaną kadrę budowlaną. Pracownicy budowlani stanowią trzon rozwoju naszego przedsiębiorstwa budowlanego. Oferujemy: • legalną pracę, • regularne opłaty faktur, • atrakcyjną stawkę godzinową lub m2, • możliwość zakwaterowania, • możliwość awansu w strukturach firmy, • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie budowlanej, • pomoc w założeniu działalności gospodarczej, • pomoc w zdobyciu A1, • pomoc profesjonalnego konsultanta po przyjeździe na miejsce pracy, • współpracę z profesjonalnym biurem rachunkowym, które zajmie się dla Państwa finansami firmy, • premie za polecanie fachowców. Opis stanowiska: • murowanie pustakami, cegłą, klinkierem, • murowanie zarówno zewnątrz jak i wewnątrz, • fugowanie cegły, klinkieru. Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku, • umiejętność pracy w zespole, • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (mile widziana), • prowadzenie lub gotowość do założenia działalności gospodarczej. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Administratorem danych jest Vitruvion Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Łokietka 30 w Mysłakowicach (58-533). Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziały w rekrutacji.

14 września 2018 godz. 14:26
Agencja Badawczo-Marketingowa Fast Solutions, należąca do Grupa WW sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, w związku z rozwojem i realizacją nowych projektów badawczych poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku ANKIETER/ANKIETERKA Opis stanowiska: - Przeprowadzanie wywiadów bezpośrednich z respondentami, - Informowanie koordynatora o postępach realizacji badania i ewentualnych trudnościach, - Przestrzeganie zasad poufności realizowanych projektów i ochrony danych osobowych respondentów. Wymagania: 1. Wytrwałość i rzetelność w realizowaniu postawionych zadań 2. Komunikatywność i klarowność formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie 3. Uczciwość i terminowość wykonywanych zadań 4. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: a) Pracę na podstawie umowy zlecenia b) Udział w realizacji ciekawych projektów związanych z badaniami rynku i badaniami społecznymi c) Zwrot kosztów dojazdu Zasady współpracy: Z wybranymi kandydatami kontaktujemy się dopiero w trakcie przygotowań do realizacji konkretnego projektu badawczego. Ankieter zatrudniony jest przy wykonywaniu określonego zlecenia zatem jest to praca o charakterze dorywczym. Jeśli jesteś zainteresowany pracą na wyżej opisanym stanowisku to zgłoś się do nas poprzez wypełnienie formularza rekrutacyjnego, który znajdziesz na naszej stronie internetowej http://praca-fastsolutions.pl/oferty-pracy/ankieter-terenowy/ Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

14 września 2018 godz. 12:35
Azymut Agencja Zatrudnienia jest licencjonowanym podmiotem działającym w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 11746. Obecnie dla naszego klienta, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Pracownik inwentaryzacji na magazynie (praca dla kobiet i mężczyzn) Miejsce pracy: Lubin NR REF.S/217/18 Zakres obowiązków: - skanowanie produktów, - liczenie asortymentu, - spisywanie raportów stanu towarowego, Od kandydatów oczekujemy: - umiejętność sprawnego liczenia, - rzetelność i dokładność, - mogą to być osoby uczące się, Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, - stawkę godzinową 15 zł brutto, - pracę dwuzmianową w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, - pracę dorywczą na 1 miesiąc, z możliwością przedłużenia. Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Azymut Agencja Zatrudnienia Sp z.o.o siedzibą w Lubinie przy ul. Władysława Sikorskiego 20. 2) kontakt z Administratorem Ochrony Danych - biuro@azymut-praca.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu bieżącej i przyszłej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres bieżących i przyszłych rekrutacji 5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody 6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne 8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w profilu rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Galeria Cuprum Arena (III poziom) ul. Sikorskiego 20 59-300 Lubin tel.693013524 mail: specjalista@azymut-praca.pl

14 września 2018 godz. 11:41
CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym. W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: Recepcjonistka Miejsce pracy: Polkowice Co będziesz robić: - prowadzić ewidencję osób przebywających na terenie firmy, - witać gości, - sprawować nadzór nad pracownikami wartowni. Szukamy osób, które: - mają wykształcenie min. Średnie, - znają język angielski na poziomie komunikatywnym, - posiadają prawo jazdy kat. B, - potrafią pracować w zespole, - dbają o pozytywną atmosferę w pracy. Oferujemy: - pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, - bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz programu sportowego Multisport/OK System, - możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych, - dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl. Jako firma odpowiedzialna społecznie jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv na adres mailowy: magdalena.zajac@ccc.eu wpisując w temacie wiadomości "Recepcjonistka" Administratorem Twoich danych osobowych jest CCC.eu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Polkowicach, ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice; tel. 076/84 58 500; rodo@ccc.eu Jakie informacje są przetwarzane: imię, nazwisko, adres, numer telefonu , adres poczty elektronicznej, wykształcenie i przebieg Twojego zatrudnienia. Twoje informacje zostaną udostępnione wewnętrznie, w tym członkom działu kadr i zespołu rekrutacji. Twoje dane będą przetwarzane w przyszłych procesach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych w dowolnym momencie. Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe (cv) przez okres 12 miesięcy liczny od daty złożenia cv. Masz prawo: - dostępu do swoich danych: - żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (jeżeli są nieprawdziwe lub nieaktualne); - wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania; - oraz uzyskania kopii danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jeśli ich nie podasz nie będziemy mogli rozpatrywać Twojej aplikacji w procesach rekrutacji. Twoje dane nie podlegają profilowaniu. Przetwarzamy Twoje dane osobowe wyłącznie zgodnie z niniejszą informacją oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych. Jeśli jednak chcesz zgłosić skargę dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych lub jesteś niezadowolony ze sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane, masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, którym jest Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Tel. +48 (22) 531 03 00.

14 września 2018 godz. 10:55
Blue Trading to biuro pośrednictwa pracy, znajdujace się w północnej Holandii, w Zaanstad. Oferujemy najprostsze prace produkcyjne typu pakowanie/wykładanie/zbiory, jak i prace wymagające większego doświadczenia, uprawnień i różnorodnych zdolności organizacyjnych. Obecnie poszukujemy pracowników produkcji do pracy przy taśmie produkcyjnej przy kwiatach oraz tubkach z tworzywach sztucznego. Jest to praca na stałe. Osoby aplikujace na to stanowisko powinny rozmawiać komunikatywnie w języku angielskim oraz posiadać dobrze rozwinięte zdolności manualne i wysoką kulturę osobistą. Dziennie pracujemy od 6 do 12 godzin, w zależności od zamówień. Przeważnie jest to 8 godzin pracy. Wymagania: - komunikatywna znajomość j. angielskiego - zdolności manualne - wysoka kultura osobista - motywacja do pracy. - chęć podjęcia pracy na minimum 3 miesiące - prawo jadzy kat B mile widziane Oferta: - możliwośc podjęcia pracy na stałe - pomoc polskojęzycznych kolegów - pomoc w wyrobieniu numeru BSN (numer socjalo- fiskalny) - szczegółowo opisane odcinki wypłat - wynagrodzenie według holenderskiego CAO pracodawcy - zakwaterowanie w dzielonych domach / dodatkowo płatne - transport do pracy / dodatkowo płatne - ubezpieczenie grupowe / dodatkowo płatne - dodatkowo płatne nadgodziny Wysyłając swoje CV na adres karolmakalowski@bluetrading.eu nie zapominij dodać krótkiej notki od siebie. Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

14 września 2018 godz. 10:47
Azymut Agencja Zatrudnienia jest licencjonowanym podmiotem działającym w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 11746. Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Ślusarz- Mechanik Miejsce pracy – Głogów- Huta Miedzi NR REF. S/95/18 Od kandydatów oczekujemy: - mile widziane doświadczenie w zawodzie, - dokładności, sumienności, dyspozycyjności, - dobrej znajomości mechaniki, - doświadczenie w naprawach wagonów kolejowych będzie dodatkowym atutem. Obowiązki na stanowisku pracy: - samodzielne wykonywanie napraw i konserwacji wagonów kolejowych. Oferujemy: - umowę zlecenie, następnie umowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy, - pracę w systemie trzyzmianowym, - możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacja powinna zawierać klauzulę o następującej treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Azymut Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o siedzibą w Lubinie przy ul. Władysława Sikorskiego 20, 2) kontakt z Administratorem Ochrony Danych - biuro@azymut-praca.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu bieżącej i przyszłej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres bieżących i przyszłych rekrutacji, 5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, 6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, 8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w profilu rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Kontakt: Galeria Cuprum Arena (III poziom) ul. Sikorskiego 20 59-300 Lubin Tel.: 693-013-517

14 września 2018 godz. 10:42
Azymut Agencja Zatrudnienia jest licencjonowanym podmiotem działającym w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 11746. Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Spawacz Gazowy/Spawacz 135 NR REF. S/114/18 Miejsce pracy: Głogów – Huta Miedzi Obowiązki na stanowisku pracy: - spawanie metodą 135, - spawanie palnikami acetylenowo- tlenowymi. Wymagania: - doświadczenie zawodowe jako spawacz 135, - doświadczenie w zakresie spawania i cięcia tlenem, - ważne uprawnienia spawalnicze- unijne, - umiejętność pracy w zespole, - praca na trzy zmiany. Oferujemy: - zatrudnienie na umowę zlecenie, - możliwość stałego zatrudnienia, - atrakcyjne wynagrodzenie. Aplikacja powinna zawierać klauzulę o następującej treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Azymut Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o siedzibą w Lubinie przy ul. Władysława Sikorskiego 20, 2) kontakt z Administratorem Ochrony Danych - biuro@azymut-praca.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu bieżącej i przyszłej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres bieżących i przyszłych rekrutacji, 5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, 6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, 8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w profilu rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Galeria Cuprum Arena (III poziom) ul. Sikorskiego 20 59-300 Lubin rekrutacja@azymut-praca.pl Tel.: 693-013-517

13 września 2018 godz. 23:27

13 września 2018 godz. 19:50

13 września 2018 godz. 17:24

13 września 2018 godz. 17:24

13 września 2018 godz. 16:41

13 września 2018 godz. 13:52

13 września 2018 godz. 13:41

13 września 2018 godz. 12:46

13 września 2018 godz. 12:44

13 września 2018 godz. 12:16
CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym. W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: Asystent działu marketingu Miejsce pracy: Polkowice Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - współpracę z drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi producentami materiałów marketingowych, - współpracę z pionem logistyki CCC w kwestii przyjęć magazynowych i poprawnej dystrybucji materiałów marketingowych do sklepów, - współpracę z sekcją fotograficzno-graficzną w temacie przygotowania do produkcji określonych elementów dekoracji marketingowej, - współpracę z dekoratorami sieci w celu zapewnienia standardów VM oraz poprawnej pod względem ilościowym wysyłki komunikacji marketingowej, - optymalizację budżetu marketingowego poprzez negocjacje cenowe i optymalizację ilości zamawianych elementów, - kontrolę i uzupełnianie stanów magazynowych materiałów marketingowych, - przygotowywanie prezentacji w sklepach wzorcowych w siedzibie spółki, - prowadzenie dokumentacji realizowanych zamówień. Szukamy osób, które: - mają wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, administracja), - posiadają doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - mile widziane, - znają język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację, - bardzo dobrze znają pakiet MS Office - w szczególności Excel, Power Point, - posiadają prawo jazdy kat. B, - potrafią dobrze zorganizować pracę oraz pracować pod presją czasu, - są kreatywne, terminowe, zaangażowane. Oferujemy: - pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, - bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz programu sportowego Multisport/OK System, - możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych, - dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl. Jako firma odpowiedzialna społecznie jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv na adres mailowy: magdalena.wojtyczka@ccc.eu wpisując w temacie wiadomości "Asystent działu marketingu" Administratorem Twoich danych osobowych jest CCC.eu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Polkowicach, ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice; tel. 076/84 58 500; rodo@ccc.eu Jakie informacje są przetwarzane: imię, nazwisko, adres, numer telefonu , adres poczty elektronicznej, wykształcenie i przebieg Twojego zatrudnienia. Twoje informacje zostaną udostępnione wewnętrznie, w tym członkom działu kadr i zespołu rekrutacji. Twoje dane będą przetwarzane w przyszłych procesach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych w dowolnym momencie. Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe (cv) przez okres 12 miesięcy liczny od daty złożenia cv. Masz prawo: - dostępu do swoich danych: - żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (jeżeli są nieprawdziwe lub nieaktualne); - wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania; - oraz uzyskania kopii danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jeśli ich nie podasz nie będziemy mogli rozpatrywać Twojej aplikacji w procesach rekrutacji. Twoje dane nie podlegają profilowaniu. Przetwarzamy Twoje dane osobowe wyłącznie zgodnie z niniejszą informacją oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych. Jeśli jednak chcesz zgłosić skargę dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych lub jesteś niezadowolony ze sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane, masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, którym jest Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Tel. +48 (22) 531 03 00.

13 września 2018 godz. 10:50
Spółka z branży odzieżowej poszukuje kandydata do prac załadunkowo-wyładunkowych w magazynie. Praca polega na rozładunku i załadunku kontenerów tkaniną i dodatkami krawieckimi, obsłudze punktu kontroli surowca, krojowni. Wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych. Praca od zaraz. Miejsce pracy: Lubin Zainteresowanych prosimy o kontakt osobisty w siedzibie Spółki, mailowy: rekrutacja.lubinex@ahlers-group.com lub telefoniczny: 76 84 01 300 lub 76 84 01 303. W temacie maila prosimy o wpisanie: Prace załadunkowo-wyładunkowe w magazynie. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz wybrania osoby i zawarcia umowy, prowadzonego przez "LUBINEX" Sp. z o.o., z siedzibą w Lubinie ul. Słowiańska 16, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez "LUBINEX" Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja.lubinex@ahlers-group.com. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji oraz zawartych w kwestionariuszu osobowym jest "LUBINEX" Sp. z o.o., z siedzibą w Lubinie ul. Słowiańska 16, tel. 76 84 01 300, fax 76 84 01 371, e-mail: lubinex@ahlers-group.com. 2. Dane osobowe są przetwarzane w celu zatrudnienia, realizacji obowiązków wynikających z zawarcia umowy, przepisów podatkowych oraz związanych z systemem ubezpieczeń społecznych jak i z przyznaniem świadczeń chorobowych, zdrowotnych i emerytalno-rentowych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) i c) ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem. 3. Odbiorcą danych osobowych są: osoby reprezentujące Spółkę jako administratora, pracownik odpowiedzialny za sprawy kadrowo-płacowe, kierownik komórki organizacyjnej, do której prowadzony jest nabór kandydatów . 4. Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich. 5. Dane osobowe są przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia rekrutacji, dla której dokumenty aplikacyjne są składane. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie zatrudnionych w wyniku procesu rekrutacji, nie są przetwarzane w żadnym innym celu. 6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych. 7. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Ich niepodanie uniemożliwi nam zawarcie umowy oraz realizację obowiązków ciążących na "LUBINEX" Sp. z o.o., wynikających z przepisów ubezpieczeniowych i podatkowych. Pozostałe dane osobowe przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. 8. Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani w formie profilowania.

13 września 2018 godz. 08:46

12 września 2018 godz. 21:40

12 września 2018 godz. 16:20
CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym. W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: TŁUMACZ JĘZYKA NIEMIECKIEGO Miejsce pracy: Polkowice Co będziesz robić: -ściśle współpracować z Działem IT, -prowadzić spotkania i rozmowy w j. niemieckim, -współpracować ze spółkami niemieckojęzycznymi w ramach Grupy Kapitałowej CCC, -tłumaczyć dokumentację- instrukcje, dokumentację projektową, korespondencję etc., -raportować na bieżąco z postępu procesu tłumaczeniowego. Szukamy osób, które: -znają język niemiecki na poziomie bardzo dobrym, -posiadają wykształcenie wyższe: filologia germańska - mile widziane, -dobrze znają pakietu MS Office, potrafią dobrze organizować pracę własną, -są terminowe, sumienne, zaangażowane, -interesują się obszarem IT - mile widziane. Oferujemy: -pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -kurs językowy na terenie firmy, -bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, -możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/OK System, -możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych, -dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl, -paczki świąteczne dla dzieci. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: gracjana.wasik@ccc.eu

11 września 2018 godz. 14:53

11 września 2018 godz. 11:25

11 września 2018 godz. 10:59

11 września 2018 godz. 10:57

11 września 2018 godz. 10:47

11 września 2018 godz. 09:09

11 września 2018 godz. 08:14

11 września 2018 godz. 08:13

10 września 2018 godz. 19:54

10 września 2018 godz. 19:46

10 września 2018 godz. 18:13

10 września 2018 godz. 17:44

10 września 2018 godz. 15:42
CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym. W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku: Specjalista w Dziale Konsolidacji Miejsce pracy: Polkowice Co będziesz robić: - pracować nad konsolidacją Grupy CCC (20 Spółek zlokalizowanych w Europie Środkowej), - wspierać Dział w przygotowywaniu Sprawozdań Finansowych wg. MSR/MSSF, - współuczestniczyć w rozwijaniu standaryzacji procesów finansowo-księgowych, - współpracować z audytorem zewnętrznym. Szukamy osób, które: - posiadają doświadczenie w obszarze konsolidacji finansowej, - mają wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość - mile widziane, - znają pakiet MS Office, w szczególności Excel, - znają język angielski na poziomie swobodnej komunikacji, Oferujemy: - pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, - bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz programu sportowego Multisport/OK System, - możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych, - dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl. Jako firma odpowiedzialna społecznie jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv na adres mailowy: magdalena.wojtyczka@ccc.eu wpisując w temacie wiadomości "Specjalista w dziale konsolidacji" Administratorem Twoich danych osobowych jest CCC.eu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Polkowicach, ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice; tel. 076/84 58 500; rodo@ccc.eu Jakie informacje są przetwarzane: imię, nazwisko, adres, numer telefonu , adres poczty elektronicznej, wykształcenie i przebieg Twojego zatrudnienia. Twoje informacje zostaną udostępnione wewnętrznie, w tym członkom działu kadr i zespołu rekrutacji. Twoje dane będą przetwarzane w przyszłych procesach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych w dowolnym momencie. Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe (cv) przez okres 12 miesięcy liczny od daty złożenia cv. Masz prawo: - dostępu do swoich danych: - żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (jeżeli są nieprawdziwe lub nieaktualne); - wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania; - oraz uzyskania kopii danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jeśli ich nie podasz nie będziemy mogli rozpatrywać Twojej aplikacji w procesach rekrutacji. Twoje dane nie podlegają profilowaniu. Przetwarzamy Twoje dane osobowe wyłącznie zgodnie z niniejszą informacją oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych. Jeśli jednak chcesz zgłosić skargę dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych lub jesteś niezadowolony ze sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane, masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, którym jest Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Tel. +48 (22) 531 03 00.

10 września 2018 godz. 12:04

10 września 2018 godz. 09:53
Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności proponujemy? Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, Naprawy, konserwacje maszyn produkcyjnych, Diagnozowanie oraz naprawa usterek z zakresu elektryki i mechaniki, Usprawnienia i optymalizacja pracy maszyn produkcyjnych, Analizy schematów elektrycznych i dokumentacji technicznej. Oczekiwania wobec Kandydatów: Wykształcenie elektromechaniczne, elektrotechniczne, mechaniczne, Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania dokumentacji technicznej, Uprawnienia do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych – co najmniej do 1 kV, Samodzielność i dokładność, zdolności manualne będą atutem, Gotowość pracy w systemie trzy zmianowym W zamian oferujemy: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, Perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe, Możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę Świadczenia z ZFŚS, Dofinansowaną stołówkę posiłkową, Imprezy integracyjne, Roczne rozmowy pracownicze. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Elzbieta.Zabek@winkelmann-automotive.com

10 września 2018 godz. 09:51
Jaki zakres obowiązków i odpowiedzialności proponujemy? Zapewnienie utrzymania sprawności maszyn i urządzeń technicznych, Diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie bieżących awarii, Obsługę, programowanie, diagnozowanie, korektowanie ustawień sterowników Siemens S7, Wykonywanie instalacji, testów i kalibracji maszyn, Usprawnienia i optymalizację pracy systemów automatyki. Oczekiwania wobec Kandydatów: Wykształcenie techniczne, elektryk, automatyk, mechatronik, Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane, Znajomość systemów automatyki przemysłowej (falowniki, serwonapędy), pneumatyki, hydrauliki Znajomość rysunku technicznego i umiejętność czytania dokumentacji technicznej, Znajomość układów sterowania PLC oraz Siemens S7, Uprawnienia SEP 1 KV, Samodzielność, dokładność i systematyczność, zdolność analitycznego myślenia, Gotowość pracy w systemie trzy zmianowym. W zamian oferujemy: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, Perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe, Możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę, Świadczenia z ZFŚS, Dofinansowaną stołówkę posiłkową, Imprezy integracyjne, Roczne rozmowy pracownicze. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Elzbieta.Zabek@winkelmann-automotive.com

10 września 2018 godz. 09:50
Agencja Pracy Tymczasowej HERSTER (nr cert.10712) poszukuje dla swojego Klienta kandydatów na stanowisko: PRACOWNIK PRODUKCJI - mile widziane PANIE bezpłatny dojazd na trasie Lubin - Prochowice - Środa Śląska OPIS STANOWISKA PRACY: • Miejsce pracy: okolice Środy Śląskiej • Praca w systemie 3-zmianowym • Montaż ręczny lekkich elementów • Kontrola wzrokowa WYMAGANIA: • Wysoka motywacja do pracy • Dokładność, sumienność • Doświadczenie w pracy na produkcji będzie dodatkowym atutem • Mile wdziane Panie OFERUJEMY: • Wynagrodzenie m-czne 2220 zł brutto + do 1000 zł premii + premia absencyjna • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową • Istnieje możliwość zatrudnienia przez firmę Klienta KONTAKT: Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji niniejszej rekrutacji i wynikającego z niej zatrudnienia. Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.pl W PRZYPADKU CHĘCI WYRAŻENIA ZGODY NA UDZIAŁ W PRZYSZŁYCH REKRUTACJACH PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji przyszłych rekrutacji i wynikającego z nich zatrudnienia (w tym bycia informowanym o ofertach pracy). Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.pl

9 września 2018 godz. 23:40

9 września 2018 godz. 18:33

7 września 2018 godz. 20:22

7 września 2018 godz. 14:41
Opis oferty pracy: Agencja Zatrudnienia HERSTER (nr cert.10712) poszukuje dla swojego Klienta kandydatów na stanowisko: PRACOWNIK PRODUKCJI OPIS STANOWISKA PRACY: Miejsce pracy: okolice Środy Śląskiej Bezpłatny dojazd na trasie Lubin - Środa Śl. Praca stała Praca w systemie 3-zmianowym (poniedziałek – piątek) Montaż ręczny Kontrola wzrokowa WYMAGANIA: Wysoka motywacja do pracy Dokładność, sumienność Doświadczenie w pracy na produkcji będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: * Wynagrodzenie podstawowe + wysokie premie (do 1000 zł brutto) + premia za brak absencji * Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową * Istnieje możliwość zatrudnienia przez firmę Klienta * Możliwość dłuższej współpracy z Agencją KONTAKT: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego cv na adres e-mail: @ w tytule maila wpisując: Pracownik Produkcji tel 789-183-601 Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji niniejszej rekrutacji i wynikającego z niej zatrudnienia. Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.pl W PRZYPADKU CHĘCI WYRAŻENIA ZGODY NA UDZIAŁ W PRZYSZŁYCH REKRUTACJACH PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji przyszłych rekrutacji i wynikającego z nich zatrudnienia (w tym bycia informowanym o ofertach pracy). Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.pl

7 września 2018 godz. 14:37
Firma Lubinex Sp. z o.o., producent spodni dla takich marek jak np. Pierre Cardin, Baldessarini, Otto Kern czy Pionier poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku: ADMINISTRATOR IT ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - administrowanie, rozwój oraz utrzymanie w sprawności sieci, serwerów oraz innych urządzeń teleinformatycznych, - administrowanie systemami operacyjnymi, dbałość o stan aktualizacji na serwerach i stacjach roboczych, - instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz bieżące naprawy i konserwacja sprzętu IT, - zapewnienie stałości połączeń teleinformatycznych, - współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, - współpraca w zakresie oprogramowania IT wspierającego działanie procesu produkcji. KWALIFIKACJE: - preferowane wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub pokrewnym, - znajomość systemów operacyjnych: Windows, Linux, - znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi, - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację i rozumienie dokumentacji technicznej, - umiejętność analitycznego myślenia i chęć rozwiązywania problemów, - odpowiedzialność, systematyczność oraz dobra organizacja pracy. - prawo jazdy kategorii B. OFERUJEMY: - stabilne zatrudnienie w Spółce należącej do branży odzieżowej, zatrudniającej 350 osób, - atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji, - pomagamy, współfinansując oraz kierując na odpowiednie kursy, w zdobywaniu niezbędnych uprawnień zawodowych oraz umożliwiające nieustający rozwój zawodowy, - pakiet usług medycznych, „wczasy pod gruszą”, „kredkowe”. Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny: 76 84 01 300; 76 84 01 322, emailowy: rekrutacja.lubinex@ahlers-group.com lub kontakt osobisty w siedzibie spółki: Lubinex Sp. z o.o., ul. Słowiańska 16, Lubin. Zgoda na przetwarzanie danych: Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Lubinex Sp. z o.o z siedzibą w Lubinie przy ul. Słowiańskiej 16 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Klauzula RODO: INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez "LUBINEX" Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja.lubinex@ahlers-group.com. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji oraz zawartych w kwestionariuszu osobowym jest "LUBINEX" Sp. z o.o., z siedzibą w Lubinie ul. Słowiańska 16, tel. 76 84 01 300, fax 76 84 01 371, e-mail: lubinex@ahlers-group.com. 2. Dane osobowe są przetwarzane w celu zatrudnienia, realizacji obowiązków wynikających z zawarcia umowy, przepisów podatkowych oraz związanych z systemem ubezpieczeń społecznych jak i z przyznaniem świadczeń chorobowych, zdrowotnych i emerytalno-rentowych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) i c) ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem. 3. Odbiorcą danych osobowych są: osoby reprezentujące Spółkę jako administratora, pracownik odpowiedzialny za sprawy kadrowo-płacowe, kierownik komórki organizacyjnej, do której prowadzony jest nabór kandydatów . 4. Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich. 5. Dane osobowe są przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia rekrutacji, dla której dokumenty aplikacyjne są składane. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie zatrudnionych w wyniku procesu rekrutacji, nie są przetwarzane w żadnym innym celu. 6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych. 7. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Ich niepodanie uniemożliwi nam zawarcie umowy oraz realizację obowiązków ciążących na "LUBINEX" Sp. z o.o., wynikających z przepisów ubezpieczeniowych i podatkowych. Pozostałe dane osobowe przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. 8. Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani w formie profilowania. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Lubinex Sp. z o.o z siedzibą w Lubinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych”. Informujemy, że Administratorem danych jest Lubinex Sp. z o.o z siedzibą w Lubinie przy ul. Słowiańskiej 16. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Klauzula dla kandydata: Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Lubinex Sp. z o.o z siedzibą w Lubinie przy ul. Słowiańskiej 16 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Lubinex Sp. z o.o z siedzibą w Lubinie przy ul. Słowiańskiej 16. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

7 września 2018 godz. 13:55

7 września 2018 godz. 11:25

6 września 2018 godz. 22:31
Dołącz do Oriflame i kupuj 20% taniej już od pierwszego zamówienia! W Oriflame masz różne możliwości: 1. Możesz zamawiać tylko na własne potrzeby z 20% zniżką - bez obowiązku zamawiania co miesiąc czy za określoną kwotę. Oszczędzasz na własnych zakupach! 2. Możesz sprzedawać kosmetyki, rozdając katalogi znajomym i nie tylko. 3. Możesz budować własną grupę konsultantów i otrzymywać za to premię 4-24% od sprzedaży całej grupy. Możesz zbierać zamówienia bezpośrednio od klientów lub promować swój internetowy sklep Oriflame i docierać do osób z całej Polski. Możesz dorobić sobie do pensji, stypendium, kieszonkowego, możesz zdobyć doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientami. Brak minimalnej kwoty zamówienia, brak kar za nie złożenie zamówienia. Odroczony termin płatności za kosmetyki- 14 dni. Nagrody w programie Witamy o wartości 323 zł . Nagroda gwarantowana za pierwsze zamówienie -2 filiżanki Nescafe. ***Zapisując się u mnie możesz otrzymać wodę toaletową o wartości 89zł. Masz pytania napisz do mnie, prześlę szczegóły- Rejestracja do Klubu Oriflame http://bit.ly/oriflame-rejestracja Informacje- Messenger : Ori-konsultant.pl; WhatsApp tel.606-638-894; biuro@ori-konsultant.pl; http://www.ori-konsultant.pl E-Sklep Oriflame- zakupy bez konieczności rejestracji > http://beautystore.oriflame.pl/334999

Szukaj ogłoszeń
Dodaj ogłoszenie

Musisz być zalogowany aby móc dodawać ogłoszenia

Nick:
Hasło:

Ochrona danych osobowych (RODO)
Klauzula informacyjna (RODO) - pobierz